petek, 08. september 2017

Nekonvencionalno

Rojstvo vsakega človeka je lahko oznanilo veselja odrešenja ali pa groza pogubljenja. Tudi z Marijinim rojstvom je tako. Za nas uboge grešnike Marijino rojstvo pomeni veselo oznanilo odrešenja, za perfekcionistično napuhle hudiče pa grozo pogubljenja. Odvisno od našega pogleda na človeka. Ta odvisnost se izraža v Pavlovem stavku: »Vemo, da tistim, ki ljubijo Boga vse pripomore k dobremu.«

Rodovnik Jezusa Kristusa nam predstavlja poleg cele vrste moških tudi štiri žene: Tamaro, Rahabo, Urijevo ženo in Ruto. Te žene so živele nekonvencionalno življenje, izven takrat občih družbenih tradicij. Toda njihovo nekonvencionalno življenje pomeni odločen poseg v zgodovino odrešenja. Brez teh žena ne bi bilo ne Marije, ne Jezusa. In krona tega poseganja je prav gotovo Marija: »kar je namreč spočela je od Svetega Duha.« In to je zelo nekonvencionalno dejanje Boga samega. Ki posega v naše življenje zaradi ljubezni. In kdor ljubi, ljubi Boga, kajti Bog je ljubezen, ter zaradi ljubezni lahko vse pripomore k dobremu.

Tako Marijino rojstvo nam ubogim grešnikom prinaša veliko veselje. Je oznanilo rojstva še Večjega veselja, zaradi katerega »bodo v miru prebivali, zakaj raztegnil bo odslej svojo oblast tja do koncev zemlje. Tak mir bo.« Ljubiti nekoga, pomeni priznati, da ima ta nekdo oblast nad našim srcem. In srečanje s takim človekom nam prinaša mir. Dokler Jožef ni sprejel Marije je živel v nemirnem premišljevanju. Ko jo je sprejel, po Božjem posredovanju, se je v njegovo življenje naselil mir, gotovost. Ker je ljubil Boga se je v njegovem nemirnem življenju našla rešitev.

Zato, kdor ljubi Boga bo sprejel življenje in ljubezen svojega bližnjega, kajti to življenje je lahko za nas veselo oznanilo Odrešenja, četudi je lahko vse skupaj zelo nekonvencionalno, ker je tudi Jezusova smrt na križu zelo nekonvencionalna izpoved ljubezni. Kdor pa Boga ne ljubi je podoben perfekcionistično napuhlemu hudiču, ki ni mogel sprejeti Marije, ter je ne sprejema še danes in ne more sprejeti ničesar, kar je Božjega, in to samo zaradi nekonvencionalne metode Boga Očeta: »kar je namreč spočela je spočela od Svetega Duha.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar